Новини сонячної енергетики
Zero emission — реальність чи фантастика?
Лише сім галузей промисловості та транспорту становитимуть 38% усіх викидів CO2 у світі у 2050 році, якщо не відбудуться суттєвих змін у нинішніх підходах. Послідовні дії, що виходять за рамки запланованої політики, можуть перевернути сторінку протягом решти 40 років та досягти нульових викидів у важкій промисловості та у транспортному секторі приблизно до 2060 року. Це є ключовою вимогою для обмеження глобального підвищення температури до 1,5 °C. Використання відновлюваних джерел енергії стане центральним, прискориться через стрімке падіння технологій та витрат на електроенергію.

Рішення щодо відновлюваної енергії для кожного з цих секторів доступні і можуть зіграти набагато більшу роль, ніж передбачалося раніше, свідчать попередні висновки нового майбутнього звіту IRENA (Міжнародне агентство з відновлюваних джерел енергії) «Досягнення нуля з відновлюваними джерелами». Тим не менш, для енергоємних промислових секторів, таких як залізо та сталь, хімікати, цемент та алюміній, а також для авіації на далеких відстанях, судноплавства та автомобільного вантажного транспорту, ці варіанти поки що не є готовими до широкого впровадження.

Аналізуючи виклики та варіанти скорочення викидів для цих важко декарбонізованих секторів, майбутній звіт посилає сильний сигнал до політиків та інвесторів галузі, щоб уникнути відволікання часткових заходів та безпомилково йти шляхом, який розширює декілька варіантів, що відповідають досягнення мети нульових викидів.

Перший глобальний прогноз поновлюваних джерел від IRENA показав, як змінити глобальну енергетичну систему відповідно до Паризької угоди, утримуючи підвищення температури значно нижче 2°C. У майбутній доповіді детально досліджується, як додаткові заходи «більш глибокої декарбонізації» можуть вийти за рамки, щоб забезпечити нульові викиди у ключових секторах не пізніше 2060 року — відповідно до утримання лінії на 1,5 °C.

Досягнення цієї кінцевої глобальної мети щодо клімату — нульових викидів — вимагає виключення прямих викидів CO2 як від споживання енергії, так і від промислових процесів. Ключовим компонентом стане виробництво все більш економічно ефективних носіїв відновлюваної енергії, включаючи електроенергію, біопаливо, водень та синтетичне паливо для забезпечення як енергією, так і сировиною.

Промисловість

На промисловість припадає майже третина загальних глобальних викидів CO2, а чотири промислові сектори виробляють понад 21% усіх поточних викидів, пов'язаних з енергією та процесами. Однак досягти нуля можна за допомогою комбінації заходів — більшість з яких використовувати відновлювані джерела енергії для сировини.

Основні рекомендації для урядів та промисловості:

  • Створити демонстраційні проєкти, щоб показати, що можна зробити та і розповсюджувати цю інформацію
  • Створити попит на "зелені" матеріали, наприклад шляхом державних закупівель, корпоративного пошуку та мінімальних відсотків; створення ринку, щоб уникнути «витоку вуглецю».
  • Збільшити державне та приватне фінансування та транскордонне співробітництво у сфері технологічних НДДКР, включаючи виробництво заліза на основі водню, біо- або синтетичних хімікатів, альтернатив клінкеру, альтернативних будівельних технологій та матеріалів, а також використання технологій видалення вуглецю.
  • Перенести виробництво в райони з потенціалом недорогих відновлюваних джерел енергії; це може створити нові ланцюжки створення постачання, а також забезпечити скорочення викидів.
  • Забезпечити можливість використання технології виробництва, сумісні з нульовими викидами для країн з великим виробництвом; економіки, що розвиваються, становитимуть високу частку майбутнього виробництва.
Транспорт

На транспорт припадає трохи менше чверті загальних викидів СО2 у світовому масштабі, причому 3 транспортних сектора далекого сполучення виробляють понад 11% усіх поточних викидів, пов'язаних з енергією та процесами. Викиди можна скоротити до нуля за допомогою комбінації заходів — зокрема біопалива, водню та синтетичного палива, а в деяких випадках і електризації.

Рекомендації для урядів та промисловості:

  • Спираючись на існуючі загальногалузеві міжнародні угоди, щоб створити спільне бачення нульових викидів та стратегію міжнародного судноплавства та авіації та спільно розробити національні та міжнародні дорожні карти, які мають широку підтримку зацікавлених сторін
  • Розробити демонстраційні проєкти, що передбачають використання низьковуглецевого палива та нові конструкції рушіїв, щоб показати, що можна зробити, а також розповсюджувати цю інформацію
  • Створити ранній попит на низьковуглецеве транспортування та використовувати, наприклад, через поступове посилення стандартів, через корпоративні зобов’язання та через державну підтримку для заохочення та стимулювання скорочення витрат.
  • Збільшити державну та приватну підтримку та транскордонне співробітництво у сфері НДДКР у сфері сталого постачання біомаси, виробництва біопалива, виробництва синтетичного палива та альтернативних конструкцій двигунів.

Матеріал взято з сайту IRENA: https://www.irena.org/newsroom/articles/2020/Sep/Renewables-at-Heart-of-Reaching-Zero-Emissions-in-Industry-and-Transport

Дізнайтесь реальні історії людей, які вже встановили сонячні станції під "зелений" тариф для свого дому.


ЗАВАНТАЖТЕ ПРИКЛАДИ СОНЯЧНИХ СТАНЦІЙ ПІД "ЗЕЛЕНИЙ" ТАРИФ

Завантаження презентації почнеться автоматично.
Ми не передаємо дані третім особам.
Made on
Tilda